Tecnolexibia.
Respetando cores e tecidos.

God is Love

By Astroboy
Arroupame deus cumha toalla de ducha ,
deus é tan común coma umha pastilla de xabrón ,
susúrrame e desfágome coma um chuche na boka dum desekilibrado ,
é tam fásil amálo coma tecleálo númaro de amado ,
permiteme deus agonios , afters choupados , perdoar jichos desalmados ,
tantas voltas ao klaustro , tantas voltas a ese seminario ,
onde cría ke tiñamos um niño....
Um niño de abellas ke me salteaban a sangue ,
me resuzitaba a enemistade komijo e kos meus inimijos ,
the gold of grotesc of god ,
deus kijome koma um crío no seu niño ,
deus tívome no seu niño de amor ata ke amén por ves primeira a umha muller ,
esa mulher tinha barbas coma éle e isso foi o prinzipote da diskordia ....
Deus , aletargando miña adoleszenzia em penefizio seu....
a tódolos - kería isso tenho por seguro...
Pero eu já mirara a zidade dos nenos perdidos e oitras herbas ...
Deus nom podo komijo.... koa natureza ke inconzientemente
brotaba de min ... fora do niño eu ja nom era Um niño e isso molestouno
em pior grado.....
Eu eskoitaba kada ves máis a Anestessia e me azerkaba a sentimemtos independentistas,,,, tristas de Minhe...
Deus kíjome seino ,,,, e desfrutem da inópia a farta,,,
mais .... só me correspondían bikos de jaivotas , achuchóns de corvos,
e fados como é lóxiko de rolas ke só me kerían liar....
Deus kérooo.... mais eu trabalhém muito máis pra a paz ka éle.
Kérote kabrón , sempre te kererei !!!!!!!
 

0 comments so far.

Something to say?